Merhaba . Yediğin yemeklere dikkat etmelisin. Senin yediğin yemeklerden dolayı sütün ile birlikte bebeğine gaz veriyor. Kimyon yemeye bak. Gazını alır. Eğer aşırı gaz durumu varsa doktora göstermeye bak. Onların bebek için bir ilaçları var. İyi geliyor. Ama önce kimyondan yürümeye bak. Geçmiş olsun . 😍