deletedmom472 6 gün geciken adet ve iki gündür uyutmayan mide bulantıları sonucunda gebelik testi; [url=https://hizliresim.com/QPXM53][img]https://i.hizliresim.com/QPXM53.jpg[/img][/url]
Pnrbtr deletedmom472 benim de böyle silik çıkmıştı ilk yaptığımda. Gebeydim. Ama sen emin olmak adına bence bi kan ver. Kanda daha kesin sevinebilirsin 🤣
Dlktpl deletedmom472 11 mayıs yumurtlamaysa kesın cok daha net cıkmalıydı en guzelı kan vermek ıns hamılesındır
Afra34 deletedmom472 silik biraz ama var sanırım çizgi yinede kan tahlili verip emin olun inşallah 🤲🏻 hamilesinizdir😊
deletedmom472 Afra34 birazdan cikicam pek fazla da sevinmek istemiyorum ilkinde düşük yaptığım için lütfen dua edin bana ❣️
deletedmom472 Pnrbtr şu an çizgi tam net ☺️ ben erken davranıp hemen çektim birazdan cikicam kan vermeye ☺️
Pnrbtr deletedmom472 Allahım bebeğini sana bağışlasın inşallah. Ben de senin gibiydim ilk bebeğim kalbi atmadı. İnsan korkuyor aynı şeyleri yaşamaktan. Ama korkma, güzel düşün. Bizi de haberdar et 🤗
Afra34 deletedmom472 rabbim varsa eğer ki inşallah vardır hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip eylesin inşallah 🤲🏻
deletedmom472 Pnrbtr Fatmisko kızlar ben bide iki gün önce evin içindeki ahşap merdivenlerden düştüm hemde başından sonuna kadar yuvarlandim yani😟 şimdi aklıma geldi bişey olmaz heralde dimi
Pnrbtr deletedmom472 olcağını sanmıyorum. Ama tabii doktora gittiğinde de sorarsın. Bi bebişin haberini al da 🤗