SelmAlper Merhaba anne adayları cinsiyetlerinizi kaçıncı haftada öğrendiğiniz biz bugün 15+3 olduk öğlenden sonra kontrolümüz var sizce öğrenebilme şansımız % kaçtır ?
Eagle564 SelmAlper ben 14. Haftada öğrendm erkek dedi değişir mi bilmiyorum. Yüksek ihtimal erkek demişti
Kubra9595 SelmAlper gösterirse söyler doktor cnm baya büyümüs cünkü ins gösterir meyve suyu ve bitter cikolata ye 😊
Pinkbabe SelmAlper 12+1 de ogrendik canim 3 gun once ☺ haftanda uygun aslında doktorun tecrubeliyse net söyler bence vişne suyu iç ve çikolata ye gitmeden yarim saat önce kıpır kıpır oluyorlar 😂 Allah gonlundekini versin inşallah canım
SelmAlper Eagle564 inşallah değişmez ama erkeklerde bildiğim kadarıyla kordonla karıştırma olabiliyormuş bazen 😌
SelmAlper ezehra bizim doktorumuz 12. Haftada tahmini söyleyim kız dedi hiçbir hazırlık yapmayın dedi birde bugün doğum günüm gerçek cinsiyetini öğrenmek bana en büyük hediye olacak umarım gösterir miniğim 🥰
SelmAlper Kubra9595 geçen sefer bacakları açık yatıyordu ama inşallah bu sefer gösterir çikolatayı deneyim yinede 😻
ezehra SelmAlper inşallah canım gösterir 15 16 dan sonra kesin gibi bir şey. Bana da öyle dedi hazırlıklara başlama ama kız gibi dedi 16 da artık hazırlık yapabilirsin demişti çok güzel o an Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤗🙏❤️
SelmAlper Pinkbabe aslında baya iyi bir doktor ama birazdan bebişin kendini göstermesiyle alakalı inşallah gösterir 🥰
Pinkbabe SelmAlper Tabi ki öyle bir de söyle bisey var içine ne doğuyorsa o oluyor emin ol test yaptığım gün hissetmiştim cinsiyetini 🤗 ama kemik yapısından da belli oluyor zaten tecrübeli olan doktorlar senin haftanda yapısından da anlayabilir Canım bekliyoruz haberlerini ☺💕
SelmAlper Pinkbabe benim hep kız geçiyordu ama hayırlısı bakalım ne çıkacak 😅😻 sağlıklı olsun da tek istediğimiz bu 😍
Pinkbabe SelmAlper Amin en önemlisi sağlıklı gelmeleri miniklerin🤲 Aynen canim bende hep kız hissettim eşimde aynı şekilde kızımız olacağını öğrendik belki içten içe istemekte olabilir tabi 😂
Pinkbabe Zeyno16 Canım %40 yuksek bi yanılma payı bırakmış doktorun normalde senin haftanda anlaması gerekir ama değişebilirde yani çok alıştırma kendini bence Allah gonlundekini versin ☺