Nişan sümüksü jel gibi bi akıntı. 5 gün önce geldi benimki. Koyu olduğu için onun böyle aktığını hissediyorsun çok afedersiniz net anlatıcam açık olacak biraz 🙈 adet olurken kan pıhtısının indiğini hissedersin ya öyle bir his...benimki öyle oldu en azından 😬 kocaman parmağım kalınlığında jel gibi içinde kahverengi kan vardı ama çok değildi. Tabi herkeste farklı olurmuş parça parça da gelebilirmiş kanın miktarı değişebilirmiş.
Ayrıca nişan doğum belirtisi değil yaklaştığının belirtisi. Nişandan iki saat sonra suyu gelip sancısı başlayanı da duydum benim gibi 5 gün olup ne sancı ne su hiçbir şeyi olmayanda var🤷♀️