Kucukmutluluk Merhabalar doktorum kesenin aşağıda olduğundan düşük riski var dedi. Ve ilaca başlattı kanamam olmadı. 6+3 haftalık gebeyim sizlerde de böyle birşey oldu mu ? Nasıl sonuçlandı?
Anneyimmm Kucukmutluluk banada aynisi olmustu progestan kullan altran ayaklarina yastik koy yat hep 1 haftada duzelmisti benim insallah seninde duzelir
Kumral60 Canim cok olmus yazali ama bende suan senle ayni durumdayim kesem asagida dusuk riskim varmis dinlen dedi ve progestron verdi sende nasil sonuçladı.