Son5665 Benim son kontrollerime kadar kordon dolanması yoktu. Sonradan öyle bişey çıktı. Zaten erken doğum yaptım. Normal doğumum başladığı için mecburen yaptım. Doktorum kendimi kasmamamı, stres yaparsam doğum anında zor geçebilir dedi. Bi çok bebekte olabiliyor bu durum dedi. Zaten başı çıktıktan sonra doktorum hemen kordonu açtı. Ama sen doktorun ne derse öyle yap canım. İlla normal doğurcam deme. Benim bi tanıdığım çocuğunu kaybetti doğum anında. Çünkü dolanma olduğunda normal doğum anında düğümlenebiliyor. Beni ve yavrumu Allah korudu yani o zaman. Böyle söyleyip canını sıkmak istemem ama dikkatli ol canım