Gamzemesee
Evet canim bayrama birakmiyor hic biseyim yok sancim hafif var okadar onun disinda ne su ne nisan gelmesi bisi yok bebekte kanalda degil sadece 1cm aciklik var dedi ama onada pek inanamadim...beklersek bayramida gecirir dedi destek isteyen bi bebek dedi hala yukarda cunku biraz desteklicez dedi bayramdada yoklar ya bugun baslatiyor bakalim cok korkuyorum