Eminer
bence doktora görünmelisin ne olur ne olmaz sancının 15 dakikada bir olması doğumun yakın olduğunu gösteriyor olmalı aynı benimde ne su nede nişan gelmesi olmadı sancılarımın çoğunluğunu evde çektim doktora giderken yolda 3-5 dakikada bir sancı geliyordu muayenede 4 cm açıklık olduğunu öğrendim ve yatışım yapıldı . Bu arada 39. Haftamdaydım Tabi ki her bünye aynı olacak değil ama haftanda azalmış bence muayene olmalısın.