Arkadaşlar size birşey soracağım, okuduğum kadarıyla burada epey bilgili insanlar var, beni aydınlatırlar diye düşünüyorum. Şimdi, hani gebelik kaç hafta hesaplamak için son adetin ilk günü hesaplanıyor ya o zaman zaten 1 hafta regl oluyorsun, ondan sonra ki 10 günde eşim burda değil herhangi bir münasebetimiz olmadı, ettimi 17 gün doktor bana son adet tarihimi sordu ve 6 haftalık hamilesin kese oluşmuş ama bebek henüz yok 2 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi, sizce 6 haftadan o 17 günü çıkarıp öyle mi hamileyim diye göz önüne almalıyım? Ayy umarım anlatabildim kendimi, haydi cevaplarinizi bekliyorum kızlar 😊