Şimdi doktor kontrolünde geldim. Doktoruma sordum dikişlerin alınma konusunu, benimki alınmayacakmış çok riskli dedi. Rahim ağzım doğuma kadar kısalıp ve dikişlerim rahime yapışacağı ihtimali olduğu için almayız 38. haftada sezaryen yaparız sonrasında dikişi alırım dedi. 20. Haftam bitti benim. Hayırlısı olsun diyorum 😔