kizlar 33+5haftaligim bugun bulanti ve kasilmayla hastaneye geldim nts ye bagladilar ufak ufak sancim baslamis yatis verdiler igne serum durdurnaya calisiyolar biraz once tekrar ntsye bagladilar geldigimden daha fazla sancim cikti bu durumu yasayan arkadaslar biraz bilgi verir mi sanciyi durdurabilirlermi cok uzgunum😣😣😣