Sedolii Deletedmom0032 canım benimle aynısın🙈 yarın gideceğim bende dayanamadım biraz bekleyim dedim amaa 🙈 sen gittin mi doktora☺️
[silindi] Biz de 8+4'üz 😊 ocakta inşaallah doğum. Rabbim herkese bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah
Sedolii Mucizemedogru demi çok haklısın şimdiden böyle telaşlıyken kucağımıza aldığımızda ne yaparız ki☺️
Deletedmom0032 Sedolii bende çarşamba gidicem doktorum öyle dedi. Geçen pazartesi keseyi gördük 😊 kesen göründü mü senşn
Deletedmom0032 Sedolii görürsün merak etme ben 5+3 üm ama muhtemelen bebeğim haftasından bir hafta önde 😊
Kuzeym Bende 10+4 mide bulantılarım sabah felaket :( bayadir gitmiyorum ikili test icin 2 hafta sonra gidicem