MerveNural bende az önce bi post okudum kız yazmış gecikmem oldu yine tık yok diye başka bi arkadaşda yazmışki her ay gecikmeniz oluyor bi doktora görünün. Postu yazanda cewap olarak yazmışki benim adetlerim düzenlidir sen nerden biliyon 😂 halbuki profilinde yazıyo gecikmeleri😂 yani burda neden böyle çelişkili şeyler paylaşıyolar anlamıyorum ilginç insanlar war😂