Dilekhakan Lala4e4ka ay sorma 30+1 olduk bizde aynı durum bıçak saplanır gibi bi ağrı oluyo korkmuyo değilim zaten erken Doğum riskim var Salı günü kontrolüm var sorucam doktoruma Ağrı çok değil kısa sürüyo ama
Aysebkr1258 Lala4e4ka 30 da benimde de başlamıştı geceleri falan baya hissediyordum şimdi 35 olduk çok kalmadı doktoruma sordum bi tehlikesi yok olabilir demişti günlük bir adet soda iyi geliyor tavsiye ederim
Alinam Lala4e4ka canım yalancı kasılma da olabilir vücut kendini doğuma hazırlıyor benim 31 haftada başladı makata kadar vuruyordu şimdi şükür 34+3 olduk doğurmadım🙈 çarşamba kontrol var ama sen sancı çoksa Dr a git nst bağlarlar kafam rahat eder