Almilamm Kizlarr 26 haftaligim sirt ustu yatiyorum arada saga sola yatmaktan yanlarim agirdi sakincasi var midir
Duygumm333 Almilamm 20.haftadan sonra kesinlikle sirt ustu uyumamak gerekiyor..internetten zararlarini arastirabilirsiniz..doktorumda ayni seyi soyledi sirt ustu kesinlikle yasak
Sabrszanne3535 Almilamm sırt üstü yatmak rahime baskı yapıyormuş bebeğin oksijen almasını engelliyomus
Duygukahraman Maalesef zararlı , benim doktorumda soluma yatmam gerektiğini söyledi ,, sağ sol değiştiriyorum uykuda çünkü dediğiniz gibi o psikolojiyle tek yönde uyumaya çalışmak bile çok ağrı yapıyor