Slm kızlar 36 haftalık hamileyim ama hala isim bulamadık ne zor işmiş bu eşim her hafta bir isimle gelıyor ama ben çoğunu beğenemedim ama bugün rüzgar ismine denk geldim hoşuma gitti açıkçası ama bilemedim sizce nasıl fikirlerinizi alabilirmıyım şimdiden teşekkürler♥️