Snglcm Kızlar 24 haftaligiz artık gecelerim gunduzume karışmış durumda sol kaburga ağrısından uyuyamıyorum dayanamiyrm bunun bir önlemi var mı bnm gibi bu problemi yasayanlar nasıl önlem aldınız önerileriniz neler dayanamiyrm artık
Susam14 Snglcm benim 12 haftadan beri o agrım vardı suan 25 hala devam edıyor fızık tedavıye gıttım dolcit krem yazdı onu sürünce tutmuyor agrı . Çünkü sabahları nefesım kesılerek uyanıyordum . Dene ıyı gelebılır
Nesibee1 Snglcm Canım ben ağrı değil de acı yaşıyorum 33 haftalığım şu an bazen acı oluyo. Sen doktora sormadın mı
parasetamoll Snglcm valla 30 dan 38e kadar sürdü doğurdum hala da acır elimle de çok bastırırdım ben acısı geçsin diye 😕 iyice zedelemişim
Yzgylgn Snglcm bende de sağ kaburga ağrısı var ya bende 23 haftalığım nasıl geçecek bilmiyorum 🤷♀️ 😪
Duyguveminigi Susam14 vlla ikinci aydan beri bndede var dr a gttim ama fzik filn vermedin 5 aydr hrgun cekiorum 🤦🏻♀️
Turgayevin_71 Arkadaşlar adet günüm gecikti hamile olduğumu düşünüp test aldım aldığım test hiçbir sonuç vermedi yani çizgi falan yoktu hamileliğin ilk haftalarında ne gibi belirtiler oluyor
Yusrama Turgayevin_71 benim belim ağrımıştı ama öyle böyle değil şüphelendim o akşam 2 tane test yaptım iki çizgi cikti ve şu anda 5 aylik hamişimm😊😊
Cankusssssss Benim de var Canlar 32 haftaligim bebek asagilanmaya başlayınca azalıyor nefes aldırmıyordu bana soguk buz falan koyuyordum dr tavsiye etmişti başka çaresi de yok sanırım bebislerin ayakları sağolsun 😟
Turgayevin_71 Yusrama canm ben test yaptım da geçersiz çıktı sonra umutsuz oldum korktum test yapmaya yarın kan vermeye gidecem inşalllah hamileyim sizin aranıza katılırım 🥰