Ayse68 Iki gundur migdem bulaniyo hafif, kasilmalarim gunde 1 saat 5 dkk bir oluyo ara sira hafif adet sanci si var. Bende dogurmak istiyorum, yoruldum😭
Bgun Ayse68 bende sancı fln hiç bişe yok kara kara düşünüyorum napcam acaba diye doktor 40 a kadar gelmez bu bayramdan sonra gelir dedi.oğlum oldu 3600 kg nasıl doğcak çok fena karamsarlık ve korku bastı. Daha 37+1 haftadayız.Sizin kilo alımı haftada ne kadar oluyor?
Ebrlina Ayse68 benim de çok midem bulanıyor şu aralar amaDoğum belirtisi olduğunu pek sanmıyorum hatta hiç uyuyamıyorum bugün 38. Haftaya girdik
Ayse68 Ebrlina hemen bisey olunca direk dogum belirtisimi diye dusunmekten yoruldum, sag salim kucagimiza alalim insAllah bi an once
merdumgiriz9 Bende 39+5 oldum. Nişan Yok su gelmesi Yok sancı Yok hiç bişi yok😭🤷🏽♀️ Bi haftadır bazı günler mide bulantısı var ara ara. Ve canım uyumak istiyor sürekli. Kalkınca da iş yapıyorum kolay kolay oturmuyorum yani halsizlik değil ama oturduğumda yatasım geliyor 🤷🏽♀️