Merhaba! Kizlr anneler ben doğum yapalı 57 gün oldu fakat 57 gündür devam eden kanamam var yoğun deyil ama akıntı halinde pdi krletiyor ben korkmaya başladım normal mi 🙁🙁 adet krampları oluyor alt karin da ama adetim olmadı daha sadece kanama devam ediyo