Yagmur66_ Hayırlı sahurlar arkadaşlar 4 aylık hamileyim. Sol bacağımda son 3 gündür aşırı uyuşma var. Krampları Hiç Söylemiyorum bile hayatımı kısıtlayacak şekilde canımı acıtıyor, kramp ve uyuşma için ne önerirsiniz?
Tazeannevebebegi Yagmur66_ bende o zamanlar da çok çektim canım eşim ayağımı gerdiriyodu ve kalkıp yürüyünce hafifliyodu ağrısı
LeylaCan Yagmur66_ canım soda iç günde 1 tane. doktoruna söyle o zaten kalsiyum verir bana eğer gecmezse magnezyum baslarız demişti muhtemelen baslatıcam