mervetari4 Kizlar iyi geceler ben normalde 33 +4 m son adet tarihine göre fakat ultrasonda 3 hafta felan önde gidiyor bebek 37 + gözüküyorum hangisine göre doğumu düsüncem bilemedm benm gibi olan var mi olupta doğm yapan yada ??
tektanemmmm mervetari4 sat tarihine göre benim de geç dölleneme fakat yine de sat baz alınıyor sadece dezavantajın bebek fazla büyük kilolu olur sezeryanla doğurursun yoksa adet e göre
[silindi] mervetari4 canım biri sorduğunda adet tarihine göre söyleyeceksin fakat ultrason kagıdının köşesinde tahmini Doğum tarihi baz alınır. Sen üç hafta önden gidiyoruz diyorsun bebeğinin haftası ileri olduğu için üç hafta önceden Doğum yapma ihtimalin var
mervetari4 Son adetten hesaplandigini biliyorm fakat, doktor biraz bebek iri haftasina göre 1 kaç hafta erken doğabilir diyor sadece .