Seymasefaa 31 haftalıgım banada oluyo belde başlıyo sonra aşağı buruyo ama bi iki dk sürüyo geçiyo yalancı sancı sanırım geçmezse git ama muhakkak bizim erken doğum riskimiz var o yüzden doktorum bişe olursa gel her hafta görcem diyodu 34 e kadar tutmaya çalışıyolar ama benim oğlam durur mu bilmem😊