Bende anlamadım ki kızlar hala almaması bana da garip geldi özel hastane birde. Ayrıca zaten sezeryan olacak doğumum 38inci haftada alıcam çocuğu dedi doğurucam nerdeyse hala doktordan ses yok ayrıca kasıklarımda ağrı ve sancım var son 1 haftadır bazı zamanlarda şiddetleniyo endişenlendim 🥺