Mother5 geceleri bende de aynı sıkıntı var cnm ya🤧gündüz koltukla mışıl mışıl uyuyorum agrım sızım yokkk ,gece yatakta başlıyor batmalar agrılar sızılar ,uyutmuyor anlamıyorum noluyor yatakta ne var yani😅37 haftalığım bu arada ama gece uykum yok denecek kadar az,tam uyuyorm sahur için alarm çalıyor 😖eşim için kalkıp hazırlıyorum beraber yiyoruz tekrar yatmam 6/7 oluyor 😰bu sefer kızımın okul saati geliyor tekrar uyanıyorum 😔gündüz uyumasam Pert olurum herhalde 😔