Bernaylmz Bugün tam 28. Haftamdayım bebeğimin cinsiyeti erkek herkes tam haftasını dolduruyor hatta bir hafta geç gelebiliyor cinsiyeti erkek olan bebekler diyor bu doğru mu? Vaktinden erken doğuran oldu mu🙄
Rknvlkn Bernaylmz erkek geç kız erken gelir derler ama oğlunu 38 de kızını 42 de doğuran arkadaşlarım var bebeğin gelişimine ve fıtratına bağlı sanırım o yüzden kesin birşey söylemek doğru olmaz. Ama kızların geneli pek gecikmez diye ben ne olur ne olmaz hazırlıklarımı 37 haftadan önce bitirmiş olucam inşallah 🌸
ozgeya Bernaylmz Ben oğlumu 37+6 haftalıkken doğum yaptım.Hep geç doğar derler ama çevremde hep erkek anneleri 38. 39. Haftalarda doğum yaptılar.
Gulcinozdmr Bernaylmz bende 28 haftadayım 30 olmak için sabırsızlarnıyorum bian önce haftalar geçsin oğluma kavuşayım🙏🏻 ❤️
Bernaylmz Lavinyaa61 ben henüz daha kız için dediklerini duymadım cinsiyette geç gösterir diye duymuştum sadece
kuubrayalcn Bende erkek geç gelir diye biliyorum ablamın bebeği erkekti beklenen vakitten daha geç doğdu
Bernaylmz Gulcinozdmr aynen öyle ya bir an önce 30 olmak istiyorum bende sanki ondan sonra daha çabuk geçecekmiş gibi geliyor
SARAMAZE19 Ilk kızımı 43 haftalikta aldım kucağıma bunyeyle ve bebekle alakalı kiz erken gelir dediler 10 aylık dogurdul😂