Hanımlar 29 haftalık olduk çok şükür..Fakat son bi kaç gündür sancılı ağrılarım oluyo adet sancısı gibi ama değil gibide bazen belimede vuruyor aniden oluyo sonra geçiyo .. bebeğin hareketleri iyi çok şükür ama neden böyle oluyo kontrolde var daha Allah rızası için bilen biri yardım etsin ..