Umutyolcusu kadınlar kulübünde yasadıklarının benzerlerini yaşayan bir sürü anne olmuş insan var, ilk bebeğimi kaybettiğimde sayfalarca okudum.. eğer tıbbi olarak tespit edilen durumlar varsa önce onlardan emin olmalısınız sonrası ise tamamiyle Allah’ın ol demesiyle oluverir. Ben ilk hamileliğimde 31 yasında saglıklıydım ikinci deneme ayımda hamile kaldım. ama 23. haftada erken dogdu canlıydı azcık ömrü oldu. Sonra tahliller genetik testler vs. yenidoğan dr bebek saglıklı deyince jinekolog annede rahimsel sıkıntı olabilir demişti, 1,5 yıl acıyla geçti.. sonra hiçbir şeyimizin olmadığını öğrendik, bu sefer de bebek olmuyordu olan rahimde tutunamadı vs. sonra tam ümitlerim tükenmişken hamile oldugumu öğrendim. Saglıkla dogdu ve büyüyor. Bazı doktorların atladıgı şeyler olabiliyor. Benden size tavsiye, ben hem Allah inancı olan ve pozitif düşünmeye inanan birisiyim, hiç isyan etmedim cok acı cekici evlat kaybetmek düşük yapmak. Fiziksel olarak yapılması gereken herşeyi arastırın, yaptırın , aynı sırada kendinize bir düzen kurmaya ( kısa yürüyüşler, sevdiğiniz müzik dinlemek veya sevdiğiniz herhangi birşey) ve bir süre bebek fikrini düşünmemeye calısın. Calısıyorsanız ya da etraftaki insanlarla bir süre kimseyle bebek cocuk muhabbeti yapmayın. Folik asit c vitamini b vitamini hatta prenatal vitamin kullanın. avokado haftada 1-2 kez tüketin. Beslenmenize dikkat edin, sürekli gülümseyin. imkan varsa tatil yapın. Ve ruhunuzu iyileştirmeye calısın, derinlerdeki defalarca yasanmıs kaybetmenin verdiği yaraları onarmaya calısın. Bu yasadıklarınızda yalnız değilsiniz, öyle hissetmiyor olabilirsiniz ama inanın hep daha beterini yasayan oluyor. Uyku için yastıgınıza lavanta yagı damlatın bir damla, aksamları kitap okuyun, erken yatmaya calısın. Cok daralırsanız destek olmak için buradayım.