MerveBier İlk hamile kaldığımda bile bu kadar idrara çıkmamıştım. Her içtiğim suyu anında işiyorum ayıptır söylemesi acaba normal mi?
Babyboymom MerveBier normal cnm bende öyleyim. Bende hafif idrar enfeksiyonu vardı geçen ay ama ilaç kullandm. Bugün idrar testim temiz çıktı ama bi yudum içsem wc ye gidiyorum normal yani 🙂 bnm ikinci bebeğim ilkide böyleydi baskı yapıyor