semrakarahan benim 35 den beri Doğum seklini almıştı cnm,hatta dr 35. Haftada sen hazır ol her an herşey olabilir dedi 🥰sadece kilosu cok düşüktü 35 de,2250 grdi,şuan doğarsa kuvezde durması lazım demişti,şükür gelen giden yok😅37 de az kaldı bitecek ,bol bol tembihliyorum az daha dur acele etme die bakalm bayramdan sonra gelse süper olur 😍🤩hayırlısı diyorm artık cnm bakalm 🥰