Gnys Sizde benim gibi bebeğinizdeki gelişmeleri görmek için saatin biran önce 00.00 olmasını bekliyor musunuz🙂🙂 gözüm sürekli saatte 🙂
gulanne Gnys bende öyleyim sürekli bakınca zaman geçmiyor gibi geliyor. Bi süreliğine uygulamayı kaldırıp. Bir kaç haft sonra yükleyeyim diye düşündüm zaman geçsin diye hatta 😂
seydanurceyhan Dakkaa sayiyorum resmen olsunda okuyim diye bide bigun daha buyuyo die cok seviniyorum geri sayim yapiorum son 30 gun sayida dusuyo die bakiyorum 🙏💕
Fkg Bende bekliyorum ama haftatik meyve sebze benzetmesini esime soyluyorum hep dalga geciyor. Simdi su babagi diyorum hangi boy Muz diyom hangi bolgenin gb dalga geciyor ona cok sacma benzetmeler geliyor ☺
NALIN Bakmadan uyumam ve bir an önce 00:00 olsun diye can atarim hem gelişimi okumak için hemde geri sayım için son 19 😍🤗
Gnys 🙂 annelik duygusu gerçekten çok başkaymış. Elim sürekli karnımda 🙂 gözüm sürekli saatte 🙂 inşallah sağ sağlim hepimiz kucağımıza alırız yavrularımızı 🙏🏻🙏🏻