Kızlar midem ve karnımda sanırım tam anlayamıyorum bir sancı var öldürüyor beni üşüttüm sanırım ve gaz sancısı diyebilirim ne yapsam geçer sabah dükkan açcam şuan tarçınlı süt içiyorum nette tarçın iyi yazıyor. Başına gelen var mı farklı bişeye işaret olmasın