Gmz11 güzelim tabiki zamanla normale dönceksin. Ama gebeliğine riskli bir başlangıçla girdiğin girdiğimiz için ekstra daha dikkatli olmamız lazım. Bu geçirdiğin kanama 9 ay boyunca yatman gerektiği anlamına gelmiyor. Doktorunla takibini yaparken gebeliğinin o zaten sana artık ne durumda oldugunuzu söyleyecek. Ve bence en önemli kısım inanç dua ve stresten uzak bir yaşam. Ben son en kötü kanamamı çok sevdiğin biriyle çok buyuk bir kavgadan sonra yaşadım. Stres ne bize nede bebeklerimize iyi gelmiyor. Benim hamileliğim boyunca kendime verdiğim söz var. Kim olursa olsun negatif bir yönü olan insanları bu süre içerisinde hayatımdan çıkardım. Herkesede söyledim ben artık iyi dilekler ve dualar duymak istiyorum. Olumsuz düşüncesi olan kendine saklasın diye . Ve bu durumdan çok mutluyum. Sanada öyle yapmanı tavsiye ederim. Her Allahın günü forumdayım :) konuşmak istediğinde iyi birşeyler duymak istediğinde bana yazabilirsin. Bu günler destek günleri :)