Secda sakın kafanıza takmayın canım ben evlılıgımın ılk gununden beri cocuk istiyodum olmuyodu doktora gttim bı skntımı var dıe yoktu folık asıt verdıler kullan dıe kullanıyom yok yanı en sonunda yumurtama testını duydum aldım denedım bide incir havuc kürü denedim gece 10 da test yapmaya başladım yumurtalık testını tuttuyodum gunleri ilk 2 ay olmadı 3. Ay kafaya takmicam dedim düşünmicem bile kendımi öle bi ugrasa verdım ki hiç hamilelık bile dusunmez oldum baktım bı sabah adetım 5 gun geçmiş denıyım dedim ilk idrarımla yaptım ve cok koyuydu şükürler olsun ki 12 haftalıgız suan🙏🏻 Ne olursa olsun kafanıza takmayın hiç bi sekılde stresten uzak durun raabbim veriyo hayırlısıyla 🙈