Benimde ikiz gebelik hiç bir risk düşük tehlikesi yok şuan 9 ay boyunca vurunucam ama haftada bir progestan iğne vurunuyorum doktorum riske atamayız özel bebek bunlar dedi tüp bebek 5 sene sora muradıma erdim hayırlısıyla kavuşalım hepimiz bebişlerimize birde kızlar 9 ay boyunca alttan muayene edicek rahim ağzını ölçmem lazım açılma olursa dikiş atıcam dedi çok korkuyorum bişi olucak diye