birkizbirerkek yani şöyle, o ilacı kullandıktan sonra baya azalmıştı, şu an yine terliyorum ama eskisi kadar değil. Valla o ilacı kullanamadığım için bir şey yapamadım, bıraktım kendi haline. Şu anda o kadar çok terlemiyorum ama zaman ilerledikçe, havalar dahada ısındıkça ne yaparım bilmiyorum