Hazal023 su içiyosun bol bol çünkü vücudun sıvı kaybediyor. Sonra acile gidip serum taktırıyorsun eğer kramplar ağrı falan varsa. Serumdan sonra 5 saat bir şey yenmiyormuş. O zaman bağırsak hareketleri kesilirmiş. Eğer yine de durmazsa gayta tahlili yapılırmış sonucuna göre ilaç bile verilirmiş çünkü ishal tehlikeli su kaybı var. Ben çarş günü ishal oldum doktorum aynen böyle anlattı. Patates haşlama, lapa, elma ve muz yedim sadece iki gün boyunca. Seruma gerek kalmadan geçti benimki.