Selam kızlar,
Bizim hikayemiz normal doğum isteyen fakat korkan arkadaşlara cesaret verir inşallah..
bu benim 2.gebeliğim ne yasayacagımı biliyordum ama yinede istiyordum normal dogumu. ilk doğumum hastaneye yatmamla oğlumu kucagıma almam toplam 12 saat sürmüştü bu da öyle olacak belki biraz daha kısa olur diye düşünüyordum. 19 mayıs günü 18:00 gibi ağrılar basladı ama düzenli ve şiddetli değildi, iftar sonrasını bekleyelim dedim bizimkilere evde gecirdim sancıları iftar vakti geldi ağzıma lokma koyamıyorum ne yesem cıkcak gibi bizimkiler yedi hadi dedim hemen gidelim artık cünkü sancılar şiddetlenmişti, ve biz tam 21:00 de hastanedeydik nst ye bağladılar cok sancı çıkmadı ilk oğlumda da çıkmamıştı, ama gayet sancılıydım :) güldüğüme bakmayın tipim kaymıstı resmen.. ve doktorum geldi önceden aramıstım geliyorum diye, acıklık 7cm dedi ben şok.. süperdi ama cok fena durumdaydım. Doktorum eğer düzgün nefes alır ve dediklerimi yaparsan yarım saatte doğurucaksın dedi bende cook zor olsada yaptım acıklık 9cm oldu ve dogumhaneye aldılar apartopar, ordada birkaç ıkınmadan sonra yavrum kucagımdaydı. 22:26 doğum saati. Hastaneye yatışım cocugumu kucagıma alışım tam bir buçuk saat sürmüş bana 3-4 saat gibi gelmişti söylediklerinde şok olmustum resmen bir saatte cocuk doğurdum :) bugun 8.günümüz bitti çok şükür. Allah isteyen herkese nasip etsin hiç korkmayın evet sancılı evet ağrılı ama sezeryan süresinde doğum yaptım bu süper bişey sizde yapabilirsiniz.. sağlıkla gelsin tüm bebişler😍