Bizde 36+1olduk ama aşırı zorlaniyorum artık yururken bebeğimi sanki kasiklarimdan aşağıda taşıyor gibiyim iyice ağırlaştı. Birde arada adet sancısı gbi ağrı girdiği oluyor belime anlık normal bir durum mu acaba? Allah hepimize kolaylık versin çok zormus