Arkadaşlar merhaba 13-3 gebelik haftasında hafif lekelenme sonucu gittiğim muayene sırasında bebeğin böbreğinde su birikmesi görüldü 10 uncu hafta doktor kontrolünde herşey yolundaydı 11 haftada 2 li test ve kan tahlilleri de normal olmasına rağmen böbrekte su birikmesi ile karşılaştık lütfen bilgisi olan aynı durumla karşılaşan varsa yazsın teşekkürler 🙏🏼