Merhba bnde sakaryalm 13haftalgm ıkıncı bebegm ınsllh eylulde dıs gebelkdrn kurtaj oldum ılk doktrmz gılız dursundu ama memnun kalmadım 1ncı oglumda .Samı kemıge gıdıyrdu herkz cevremde 2cocugmda bnde kesınlkle samı beye gderm dyordm ama bı dıs gebelk dusuk yasaynca tugba duzcanla tanıstm konakta dogm evnden gelmıs cok ıcm ısındı cok guzl anlayslı yaklastı bna bnde onunla devam ettm suan 13haftalk oldk ınsllh rabbm kucagmza almayı nasp eder tum annelere