Valla banada 11 de doktorum kız dedi 1 hafta kızım diye sevdim 12 de erkek dedi 16 yı beklicem bakalım o zaman ne dicek 15 teyim şuan, ne oğluşum ne kızım demiyorum sonradan komik oluyor çünkü, kıyafetleride sarı turuncu gri yeşil almaya başladım artık hangisiyse olur 😂