Ben bahsettğinz tüm medicalpark doktorlarına gittim çift rahimliyim ve çok kanamam vardı ilk başlarda . Hepsine gittim hepsine . Ana şu an öyle bir doktor buldum ki asla vazgeçmem kendisinden . Prof. Dr. Günnur yüce . Herkese tavsiye diyorum . Araştırın göreceksiniz . Zehra hoca bana bu bebek yaşamaz dedi. Pınar hoca bana bu bebek düşerse eğer sabah kadar bir dahaki gebeliğinizde yardımcı olalım dedi. Hepsi neler dedi . Ben şikayetçi bile oldum bimer e , cimer e. Asla Tavsiye etmiyorum Medicalpark doktorlarının hiç birisini. Başka bir doktor bulun. Bende çift rahimliyim ve çok riskli gebelik grubundayım şu an. Ama gayet keyifli bir gebelik geçiriyorum doktorumun tavsiyeleri sayesinde .