Kızlar merhaba 16+3 üm 12 den sonra azalan bulantilarim bu hafta tekrar costu fakat yemek yiyebiliyorm onda sorun yok tek büyük sorun ağzımda sekerli bi tat var tatli yemedigim halde genzimde agzimin icinde sekerli tat var tatli goresim bile gelmiyor bu yuzden cildirmak uzereyim böyle bir durum yasayanvarmi?