Rbs111 sevval55 normal canım değer benimde adet günü 954 tü kuzenimin 60 mesela . Tamamen döllenme ile alakalı. Büyük ihtimal erken yumurtlama oldu erken arttı hcg
sevval55 Fatmisko peki keseyi ne zaman gordunuz😊 bugun ogrendim hamileliğimi eşim keseyi görmeden inanmam sevinemem diyorda🙈
Ascvk sevval55 bencde canım doktorum bana kalp atışını duyana kadar yani 6 7 haftalık olana kadar hamilesin demedi ne olur olmaz diye bi sürü gebelik çeşidi var demişti
Menis21 sevval55 Keseyi de 1131 de alttan muayene de gördü 4.3 3 gün sonra 5.3 olmuştu karından muayenede gördü. 6.3 te hem bebek hem kalp atışı görüp duyduk.
Ascvk Adetime 10 gün varken 400 lerdeydi benim de. Kese 1000 2000 üzerinde gözüküyor bildiğim kadarı ile
Kbradmrdg sevval55 aynen canım 5+1 de keseyi 6+1 de kalp atışını duydum çok şükür şuan 32 haftalığız ❤️
sevval55 Rbs111 evet adetimin 1. Gununden itibaren 7. Gunde yumurtladım iyiki ovulasyon testi yapıyordum bir senedir boşuna 14. Gunu degerlendiriyormusum