Gozdefiraf Siz de kendimi gördüm resmen. Hamileliğimin başında bende aynı böyleydim şuan 38. haftadayım. Eşimle birbirimizi çok seviyoruz biz de 8 sene sonunda evlendik, ama dediğiniz gibi her hareketi herşeyi batıyordu, attığı adımı laf ediyodum onu da bunaltıyodum. Umarım bu durumunuz yavaş yavaş geçer, benim geçti. Bu sürede yinede sakin kalmaya, tartışmadan uzaklaşmaya çalışın.