ElmasSs 34+3 oldum doktora 3 gün sonea gidicem ama çatı muayenesi ne zaman olurum acaba sizler ne zaman oldunuz? En son 2 hafta önce gittim doktorum bununla ilgili herhangi bir şey söylemedi hazırlıksız yakalanmak istemiyorum
ozge_yasin_budak ElmasSs bende şurda bekleyem 36 hafta 3 günlük olduk ama bana da daha çatı muayenesi olmadı
Neseozkan ElmasSs ben 32 de oldum ama erken doğum riskim olduğu için 34+2 yim bende bi sorun olmasaydı 38 de yapıcaktı doktor doktora değişiyo bide kasılmaların varsa nat de ağrın çıkarsa o zamanda bakabiliyo
Ecmsyl ElmasSs gebeligimin basindan beri vajinal muayene yapiyor doktorum her kontrolde 23 haftaligim. Oglumda 24 den sonra yurtdisina geldigimizde yapmisti o zamandan doguma kadar her kontrolde bakti
HavvaGuzey ElmasSs canım bende 32 haftalık oldum doktora sordum dedi ki 37 ye kadar bebek yukarı çıkar 37 de büyüyecek alanı kalmadığı icin aşağı iner karnın da düşer muayene yi o zaman yapmak mantıklı bebek kanala doğru yerleşti mi ve cati bebeği karşılamaya uygun mu diye dedi