Uyuşturan bir krem sürüp iyi oldum sanıp ayaklanma şakın, ben 32 gün oldum Doğum yapalı senle aynı durumdayım, geçti iyiyim diye acele ettim ayaklandm zorladım kendimi şimdi ortada iki üç dikiş attı ayrıldı ortadaki dikişler , tek ümidim kendiliğinden kaynaması 😔 bol bol uzan sadece emzirmek için kalk, ped kullanırken dikkat et bende alerji yaptı birde pişik oldum, ve mümkün olduğunca günde yarim saat de olsa altındaki elbiseleri çıkart havalandır altını onun da faydası oluyor ve herkesin söylediği gibi duş faydalı