Ezgi1234 21+6 da yaşadım önce kahverengi sonrada adet kanına döndü doktora gittim erken doğum dedi ameliyat oldum rahmi diktiler şimdi de erken doğum riski dedi çalışıyordum heyet raporu verdi yatıyorum sürekli canım ihmal etme mutlaka doktoruna görün. Seninki aynı olmayabilir ama mutlaka görün doktora için rahat etsin. Gitmeseydim erken doğum olacaktı bebeğimi kaybedecektim😒😒 Hayırla kucağımza sağ salim almayo nasip etsin Rabbim🤲