Merve6475 Papatya38 serviste takılırsa anestezi almadan takılıyor ama doktoruna ameliyatta beni bayıltınca takın dersin bisey hissetmezsin
Merveee277 Papatya38 anneme takıldığında hiç hissetmediğini söyllemişti ama benim idrar yolu enfeksiyonum var diye sanırım 15dakika boyunca yandı seninde acımaz büyük ihtimalle
Zeynpatak Papatya38 ben acil sezeryana alindigim icin nst odasinda hemsire takti . Damar yolumu da o acti . Uyustrmafi oyle aman aman bi acisi yok ama o an ilk kez takildigndan nolur cabuk yap diye bagrmistim . Icine dogry ince bisey ittiriyor oyle dusun . Cok can yakmoyor ama kasmaman lazimmis
Kahramanlar Sondayı ne zaman taktılar bilmedim bile ben acımıyor ben hiç acı hissetmedim sipinal iğnede acı hissetmedim kalçadan yapılan daha acı vericiydi zaten panik yaparsan sakinleştirici yapıyorlar anında geçiyor sıkıntıların kendini kasma
3333 Benide uyuşturmadan takmışlardı kızımda doğuma girerken. Baya bir acısını hissettim bir hemşire geldi takamadı diğeri geldi uğraştı canımı çok yakmışlardı