Evet kızlar 45 günün sonunda doğum hikayemi yazmaya fırsat buldum nihayet 🙈 bebek biraz gazlı olduğu için fırsat bulamadım sürekli ağlıyor neyse 11 nisan sabahı dr aradım burda değilim 1 hafta yokum dedi bana ve ben napacam diyip kendi kendimi yedim çünkü 41+1 olmuştuk bi hafta bekleyemezdik neyse 12 nisan sabahı hastaneye gittim ve nst de sancı cıktı sonra çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık var dedi sezeryana almamız gerek dedi ben ısrarla suni sancı istiyorum bana normal doğuramazsın bebeğin kafası büyük seni normal dogurtmam imkansız dedi riske atmadım olsun dedim sezeryan olsun neyse saat 22:00 da doğumhaneye gönderdiler giyindim son kez eşimi görmek istiyorum diyip eşim geldi gözleri nasıl dolmuş bense heyecandan yerimde duramıyorum 😂sarıldı korkma tamm mı bitanem dedi ben korkmuyorum sen korkutuyorsun dedim güldü neyse beni almaya geldiler ameliyathaneye götürdüklerinde annem burda olmadığı için teyzem gelmişti kapıda beni bekliyor oda nasıl ağlıyor ben onu öyle görünce bi korku bastı bende ağladım eşimde ağladı teyzem zaten ağlıyor 😂 neyse saat 22:45 te odama götürdüler herkes ay elif bebeğin ağzı sana gözü eşine kaşları bilmem şöyle çok tatlı diyip duruyorlar tabi ben hala bebeği görmemişim bebek nerde dedim küveze almışlar bi saat orda kalması gerek dediler niye dedim normalde aliyorlar dediler meğerse nefes almakta zorlanıyormuş yavrum neyse 23:55 te bide baktım eşimin kucağında küçük minnak bitane bebek allahım bu benimmi diyip nasıl ağlıyorum mutluluktan teyzem ağlıyor ben ağlıyorum eşim görümcem hepimizi gözyaşı sarmış çok güzel bi duygu rabbim olmayan herkese nasip etsin inşallah eşim çok aşırı düşkün bebeğe gece uyumuyor sürekli kontrol halinde baba olmayı çok istiyordu biraz çok geç oldu 7 yıl sonra rabbim bize nasip etti iyiki oldu şuan yanimda çok güzel bakıyor çok şükür rabbim herkese bu güzel duyguyu yaşatsın inşallah 🤗 sezeryan hiç zor değil bana etrafta hep farklı anlatıyorlardı anlatanlara benim gibi kulak asmayın 3 gün biraz ağrı oluyor sonrası hiç bişey yokmuş gibi gidip gelebiliyorsunuz ben hastanedeyken bile bebeğin altını kendim değiştirdim gece eşim yanimda kaldığı için beceremedi kendim yaptım evdede her işimi kendim görüyordum çok şükür 🙃
sormak istediğiniz varsa cevaplaya bilirim 🙈